FAQ

Πώς μπορώ να λάβω τα εισιτήριά μου; Πώς μπορώ να λάβω τα εισιτήριά μου;
Μήπως τα θέατρα έχουν ενδυματολογικός κώδικας; Μήπως τα θέατρα έχουν ενδυματολογικός κώδικας;
Τι ώρα θα πρέπει να εμφανιστούν; Τι ώρα θα πρέπει να εμφανιστούν;
Τι θα συμβεί αν δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα εισιτήριά μου; Τι θα συμβεί αν δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα εισιτήριά μου;
Τι αυτό σημαίνει ότι τα εισιτήρια μου είναι «On Request»; Τι αυτό σημαίνει ότι τα εισιτήρια μου είναι «On Request»;
Χρειάζομαι ID κατά τη συλλογή εισιτηρίων μου; Χρειάζομαι ID κατά τη συλλογή εισιτηρίων μου;
Μην προσθέτετε τέλη κράτησης Μην προσθέτετε τέλη κράτησης
Έχω μια ερώτηση ή μια καταγγελία; Έχω μια ερώτηση ή μια καταγγελία;

Πώς μπορώ να λάβω τα εισιτήριά μου;

Χρειάζεται να εκτυπώσετε το κουπόνι / e-ticket (ες) που στέλνουμε στο δικό σας e-mail ως ένα έγγραφο PDF, και θα πρέπει να φέρει ένα αντίγραφο μαζί σας προς τον προορισμό σας. Εδώ μπορείτε να ανταλλάξετε το voucher / e-ticket (ες) στην αρχική εισιτηρίων σας ή να δείχνουν σε πρώτη ζήτηση το voucher / e-ticket (s) στη διεύθυνση συνάντηση για την εκδήλωσή σας. Είναι πολύ σημαντικό να διαβάσετε προσεκτικά όλες τις πληροφορίες που είναι τυπωμένες στο κουπόνι σας / e-ticket (s).
Back to FAQ

Μήπως τα θέατρα έχουν ενδυματολογικός κώδικας;

Κανονικά δεν υπάρχει κωδικός φόρεμα, κομψό και casual ένδυσης είναι μια χαρά, εκτός αν υπάρχουν άλλες προτάσεις. Παρακαλούμε διαβάστε το κουπόνι σας / e-ticket (s) πολύ προσεκτικά, όπως εμείς εδώ αναφέρουμε τους κωδικούς φόρεμα που μπορεί να ισχύουν για την κράτησή σας.
Back to FAQ

Τι ώρα θα πρέπει να εμφανιστούν;

Καλό θα είναι να φτάσει μεταξύ 15 min. έως 30 λεπτά. πριν. Παρακαλούμε διαβάστε το κουπόνι σας / e-ticket (s) πολύ προσεκτικά, όπως εμείς εδώ αναφέρουμε την ακριβή ώρα της σύσκεψης για την κράτησή σας.
Back to FAQ

Τι θα συμβεί αν δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα εισιτήριά μου;

Κανονικά τα εισιτήρια δεν μπορούν να επιστραφούν, ακυρώσεις, ή ανταλλάσσονται σε άλλες ημερομηνίες. Αλλά αν δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα εισιτήριά σας θα προσπαθήσουμε φυσικά το καλύτερό μας για να σας βοηθήσουμε. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της σελίδας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας. Εδώ μπορούμε επίσης να εξηγήσει πώς θα πρέπει να ενεργήσουν αν δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα εισιτήριά σας. Παρακαλώ να έχετε υπόψη σας ότι μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο για να πάρει τα εισιτήρια μεταπωληθεί σε άλλους πελάτες, και ότι θα υπάρξει μια χρέωση ακύρωσης μας και του τοπικού πράκτορα / διοργανωτή μας αν καταφέρουμε να re-πώληση ή ανταλλαγή των εισιτηρίων σας.
Back to FAQ

Τι αυτό σημαίνει ότι τα εισιτήρια μου είναι «On Request»;

Για ορισμένα γεγονότα, θα πρέπει να πάρετε την κράτηση επιβεβαιωθεί από το χώρο διεξαγωγής ή τοπικό προμηθευτή μας. Αυτό συνήθως διαρκεί λιγότερο από 48 ώρες. Αυτό που αποκαλούμε "Η κράτηση είναι κατόπιν αιτήσεως". Όταν η κράτησή σας έχει επιβεβαιωθεί από τον τόπο ή τον προμηθευτή μας, e-tickets / κουπόνια σας θα σταλεί στη διεύθυνση e-mail σας, και η πληρωμή θα πρέπει να ολοκληρωθεί. Αν η κράτησή σας μειώθηκε από τον τόπο ή τον προμηθευτή μας (συνήθως επειδή η εκδήλωση είναι sold out) θα σας στείλει ένα e-mail για να σας ενημερώσει η κράτηση δεν έχει επιβεβαιωθεί και η κράτηση ακυρώνεται. Αν η κράτησή σας έχει ακυρωθεί και δεν έχει επιβεβαιωθεί, δεν πληρώνεται κανένα και καμία πληρωμή δεν έχει οριστικοποιηθεί.
Back to FAQ

Χρειάζομαι ID κατά τη συλλογή εισιτηρίων μου;

Μερικές φορές θα πρέπει να δείξει την ζήτηση έγκυρο πιστοποιητικό ταυτότητας με φωτογραφία κατά τη συλλογή των εισιτηρίων σας. Έτσι, για να είστε σίγουροι ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα ή παρεξηγήσεις κατά τη συλλογή εισιτηρίων σας παρακαλούμε να φέρετε μια έγκυρη ταυτότητα με φωτογραφία.
Back to FAQ

Μην προσθέτετε τέλη κράτησης

Είμαστε συχνά φθηνότερα από ό, τι άλλοι παράγοντες εισιτήριο και μερικές φορές ακόμη φθηνότερα από ό, τι στο ίδιο το χώρο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είμαστε μια υπερπόντια παράγοντα, δεν πωλούν τοπικά. Ωστόσο, παρακαλούμε να αναμένουμε ότι ένα τέλος κράτησης θα μπορούσε να συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του εισιτηρίου του 10-25% κατά την κράτηση μια μουσική, το θέατρο ή την όπερα. Κατά την κράτηση των εισιτηρίων ποδοσφαίρου παρακαλώ περιμένετε ένα τέλος κράτησης μεταξύ 10-50%, ίσως και περισσότερο αν ο αγώνας το βιβλίο είναι ένα A-αγώνα! Θα πρέπει να θυμάστε όμως, ότι το box office, συχνά δεν έχει εισιτήρια διαθέσιμα, καθώς οι πολλές εκδηλώσεις sold out. Έτσι, μπορείτε να καταβάλλουν ένα τέλος σε αυτό το site, αλλά τότε θα είναι εγγυημένο εισιτήριο πριν φύγετε από το σπίτι, και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για sold out παραστάσεις και εισιτηρίων στη μαύρη αγορά, η οποία είναι συχνά πολύ πιο ακριβά από την τιμή του εισιτηρίου μας!
Back to FAQ

Έχω μια ερώτηση ή μια καταγγελία;

Έχετε απορίες ή στην απίθανη περίπτωση που μια καταγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για helpdesk@ticmate.com ή να βρείτε τους αριθμούς τηλεφώνου μας υπό τον τίτλο «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» στην ιστοσελίδα μας. Παρακαλώ σημειώστε ότι πρέπει να μας αποστείλετε το αργότερο 14 ημέρες μετά την ημερομηνία της εκδήλωσης / περιήγηση με τα τυχόν παράπονα. Αν λάβουμε ένα παράπονο μετά από 14 ημέρες από την εκδήλωση / ημερομηνία περιοδεία δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι μπορούμε να σας βοηθήσουμε με κάθε τρόπο!
Back to FAQ

English